Graal Forums  

Go Back   Graal Forums > Search Forums
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 53
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Tweekeroth_Rebirth
Forum: Hiring for N-Pulse 10-06-2004, 10:58 PM
Replies: 8
Views: 4,656
Posted By Tweekeroth_Rebirth
I use to wonder that...but thats why we are...

I use to wonder that...but thats why we are having the tryouts now, we need the levels now...we have everything else and a few other suprises hoping to come out. Least thats the rumors going around..
Forum: Hiring for N-Pulse 10-06-2004, 03:28 AM
Replies: 8
Views: 4,656
Posted By Tweekeroth_Rebirth
N-Pulse LAT Team Is Hiring

N-Pulse LAT Team Is Hiring!

Here you go ladies and gentlemen...the moment you have all been waiting for. Click the link, follow the directions.

Good Luck
Tweek -Chief- (LAT)
Forum: PlayerWorlds Main Forum 04-02-2004, 04:02 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
XD well the server is RPG style...and i'm sorry...

XD well the server is RPG style...and i'm sorry if i have a life and don't to spend all my time on levels and telling people how bad they are such as shadow...haha i think it looks good, and when i...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 04-01-2004, 03:25 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
haha, no we haven't had any body willing to make...

haha, no we haven't had any body willing to make us one...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 04-01-2004, 03:06 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
AND ANOTHER!! If you want/need more just ask =D

AND ANOTHER!! If you want/need more just ask =D
Forum: PlayerWorlds Main Forum 04-01-2004, 03:05 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
and another =D

and another =D
Forum: PlayerWorlds Main Forum 04-01-2004, 02:58 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
Here is one...

Here is one...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-29-2004, 01:00 AM
Replies: 19
Views: 754
Posted By Tweekeroth_Rebirth
Zemi Hiring A Few LATs

Zemi is hiring a few LATs, for those who did and did not know are server got deleted, but AJS, the manager found the back up files, and so now all we need are LATs to do insides because those are all...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-05-2004, 07:31 PM
Replies: 67
Views: 1,917
Posted By Tweekeroth_Rebirth
*raises hand* i'll help you ETD, heh all u need...

*raises hand* i'll help you ETD, heh all u need to do is give me the OK the work with you
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-05-2004, 07:30 PM
Replies: 22
Views: 770
Posted By Tweekeroth_Rebirth
haha you guys have no life and take this too...

haha you guys have no life and take this too seriously, oh no he's too lazy to post SS LET'S REBEL AGAINST HIM!! lol i give a **** if noone helps, the only reason we need help is to make it go up...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-05-2004, 07:28 PM
Replies: 22
Views: 770
Posted By Tweekeroth_Rebirth
ummm...dunno, and Zido is doing all the scripts...

ummm...dunno, and Zido is doing all the scripts and GFX along with me, ah we just need some LATs mmmk?
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-05-2004, 03:16 AM
Replies: 22
Views: 770
Posted By Tweekeroth_Rebirth
LOL sry 700 lvls lmao sry bout the typo, and well...

LOL sry 700 lvls lmao sry bout the typo, and well i'm kinda way too lazy to post screens shots, but i can get ur anus on the server and check it out
Forum: Graphic Design 03-05-2004, 03:13 AM
Replies: 33
Views: 2,038
Posted By Tweekeroth_Rebirth
hmm if you ask me it sounds like a stupid idea...

hmm if you ask me it sounds like a stupid idea...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:41 PM
Replies: 22
Views: 770
Posted By Tweekeroth_Rebirth
Leviathan

Well me, Zao and Zido have started up a server called leviathan, haha we have a giant overworld with 7k lvls!! and we are hiring, any staff would be great to have, if you would like to tryout, PM me...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:37 PM
Replies: 28
Views: 1,026
Posted By Tweekeroth_Rebirth
hah good luck with the server and have fun,...

hah good luck with the server and have fun, though i still think it will turn out like the 50 other unfinished, abandoned dead servers
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:33 PM
Replies: 67
Views: 1,917
Posted By Tweekeroth_Rebirth
if you ask me i'm a very good LAT, and i can...

if you ask me i'm a very good LAT, and i can somewhat script, i would love to be hired if possible, and if you are wanting to merge, me and Zido are making our own server?? what do you think?
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:29 PM
Replies: 43
Views: 1,286
Posted By Tweekeroth_Rebirth
true, stefan never does anything, like when the...

true, stefan never does anything, like when the guild CP was down for god knows how long
Forum: Graal Main Forum (English) 03-04-2004, 10:22 PM
Replies: 144
Views: 3,473
Posted By Tweekeroth_Rebirth
IT SHOULD GO PUBLIC!! so everyone gets a fair...

IT SHOULD GO PUBLIC!! so everyone gets a fair chance...
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:20 PM
Replies: 43
Views: 1,286
Posted By Tweekeroth_Rebirth
hmmm,so much corrupted staff, illegal items, and...

hmmm,so much corrupted staff, illegal items, and i got thousands of snapshots of staff, and staff talking to hackers, but yet not doing anything to them
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:16 PM
Replies: 25
Views: 1,003
Posted By Tweekeroth_Rebirth
lol and you dont think the original zelda songs...

lol and you dont think the original zelda songs weren't? they are perfect for the game, and i love creepy sounds!
Forum: Playerworld Related Information 03-04-2004, 10:14 PM
Replies: 60
Views: 6,940
Posted By Tweekeroth_Rebirth
could you really do that?? and i wasn't the...

could you really do that?? and i wasn't the manager, i thought he DID have a backup, lemme talk to him about it, and i'll see what i can do
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:12 PM
Replies: 25
Views: 662
Posted By Tweekeroth_Rebirth
exactly, it would take a lot and lot of work to...

exactly, it would take a lot and lot of work to get people to come to your gold server and not go to Graal Kingdoms, haha good luck to whoever is trying to beat that
Forum: Hello and Goodbyes 03-04-2004, 10:11 PM
Replies: 18
Views: 749
Posted By Tweekeroth_Rebirth
or maybe you just didn't type in the right link,...

or maybe you just didn't type in the right link, or you did something stupid like most people do
Forum: Graal Kingdoms 03-04-2004, 10:09 PM
Replies: 39
Views: 1,008
Posted By Tweekeroth_Rebirth
bah my bad, +4 it was a typo, and i really do...

bah my bad, +4 it was a typo, and i really do have 2 +4 wisdom rings
Forum: PlayerWorlds Main Forum 03-04-2004, 10:07 PM
Replies: 65
Views: 2,955
Posted By Tweekeroth_Rebirth
i visited the server the other day and the whole...

i visited the server the other day and the whole thing is looking great, keep it up
Showing results 1 to 25 of 53

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 03:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright (C) 1998-2008 Linux cyberjoueurs All Rights Reserved.