PDA

View Full Version : The Alliance


kwarner5
11-12-2005, 08:14 PM
I would like to dedicate this post to Rykuz and say goodbye, you will be missed!
http://i28.photobucket.com/albums/c226/kwarner5/9f495911.jpg

RykuZ
11-12-2005, 08:23 PM
Tao_clan1
DragonX_Rage
Gambet
Akoalin
Ray_P2P
FireBox
ThundaBox
Beyondyourdistance
Idareyoutokickme
Shadox
and im sorry if i forgot any1
<3 Rykuz

SayianOozaru
11-12-2005, 08:56 PM
ya you did...

Muroku
Brawler
IXI (don't no how to spell his acc name XP)
Huwajux
Pip9999
Robert_H
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
jkool666
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555


i think that's everyone?

Bl0nkt
11-12-2005, 09:01 PM
Your signature needs more stuff in it.

Edit:
Bl0nkt

Damix2
11-12-2005, 09:10 PM
Your sig is way too big, please change it.

kwarner5
11-12-2005, 10:06 PM
woot woot everyone chill out about my sig dont have a freaking heart attack *****s
XD
im not afraid of ur big staffy powers woohooohoohoohohohohohohohohohoho

kwarner5
11-12-2005, 10:13 PM
*****s is it still to long?

haunter
11-12-2005, 10:15 PM
*****s is it still to long?
Read the Rules like you're supposed to, and find out for yourself.

Robert_H
11-12-2005, 10:16 PM
ya you did...

Muroku
Brawler
IXI (don't no how to spell his acc name XP)
Huwajux
Pip9999
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555

i think that's everyone?

Wow thanks Sayian... :frown:

kwarner5
11-12-2005, 10:18 PM
haunter r u staff? u wanna bee i cant read

haunter
11-12-2005, 10:21 PM
haunter r u staff? u wanna bee i cant read
As a matter of fact, yes, I am a moderator on these forums. If you can't take the time to read the rules and follow them you have no place on these forums.

Because I'm such a nice guy I'll even provide you with a link to the Rules page.

Rules. (http://forums.graalonline.com/forums/showthread.php?p=986909#post986909) Read them. Follow them.

SayianOozaru
11-12-2005, 10:50 PM
Wow thanks Sayian... :frown:

ur on there -_- right after pip -_-

Robert_H
11-12-2005, 10:52 PM
You edited :\
Thanks :D

jkool666
11-13-2005, 12:41 AM
ya you did...

Muroku
Brawler
IXI (don't no how to spell his acc name XP)
Huwajux
Pip9999
Robert_H
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555


i think that's everyone?

Wow thanks Sayian *****... I've known rykuz longer then all those people. (Except maybe pip) Am I correct Rykuz?

Bl0nkt
11-13-2005, 02:24 AM
kwarner is a rebel.

SayianOozaru
11-13-2005, 03:28 AM
ya you did...

Muroku
Brawler
IXI (don't no how to spell his acc name XP)
Huwajux
Pip9999
Robert_H
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
jkool666
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555


i think that's everyone?

Wow thanks Sayian *****... I've known rykuz longer then all those people. (Except maybe pip) Am I correct Rykuz?

you guys need to learn to read a lil' better -_- your in there after dennis ;)

kwarner5
11-13-2005, 04:15 AM
lol
rebel, me? pssh sure ;)
I HATE GRAAL STAFF ! ! ! HAHA
Darlene says:
so and so said if anyone calls staff a ***** they will be banned BANNED BANNED BANNED LIKE I CARE! HAHAHA LOL! *****S! :O didnt mean that xD sure i didnt w00t i love you stefan xD ur awesome its just ur staff sucks except sayain, bjor, and gambet, vulcan ur lame xD w00t w00t lol haha im on a staff hating rule xD u suck u suck w00t i love stefan he rules lol (not like that) ***** have u stopped reading this and banned me yet hu hu hu have u have u hu hu hu? wierdo ***** darlene isnt!

Damix2
11-13-2005, 04:28 AM
lol
rebel, me? pssh sure ;)
I HATE GRAAL STAFF ! ! ! HAHA
Darlene says:
so and so said if anyone calls staff a ***** they will be banned BANNED BANNED BANNED LIKE I CARE! HAHAHA LOL! *****S! :O didnt mean that xD sure i didnt w00t i love you stefan xD ur awesome its just ur staff sucks except sayain, bjor, and gambet, vulcan ur lame xD w00t w00t lol haha im on a staff hating rule xD u suck u suck w00t i love stefan he rules lol (not like that) ***** have u stopped reading this and banned me yet hu hu hu have u have u hu hu hu? wierdo ***** darlene isnt!


It would help if we could read what you write. Ya know, thats always helpful :whatever:

SayianOozaru
11-13-2005, 04:47 AM
Well...Dui (kwarner5) has been permenatly bant from playing Graal for some reason -__- who bant him from Graal, instead of the Forums?

*Edit

whoever bant him left no reason on why he has been permenatly bant either -_-

DrDrizzle
11-13-2005, 05:07 AM
Wow thanks Sayian... :frown:
ya sayain thxs......

jkool666
11-13-2005, 05:42 AM
you guys need to learn to read a lil' better -_- your in there after dennis ;)
Lol you keep editing us in :) :P

Damix2
11-13-2005, 06:06 AM
Well...Dui (kwarner5) has been permenatly bant from playing Graal for some reason -__- who bant him from Graal, instead of the Forums?

*Edit

whoever bant him left no reason on why he has been permenatly bant either -_-

I'm sure there is a reason there.

SayianOozaru
11-13-2005, 06:08 AM
They didn't give him one...and whoever it was bant him from the wrong part, cause he doesn't do anything wrong when playing the game -_- he should only be bant from the forums -_-

Damix2
11-13-2005, 06:11 AM
They didn't give him one...and whoever it was bant him from the wrong part, cause he doesn't do anything wrong when playing the game -_- he should only be bant from the forums -_-


They aren't mutally exclusive. If what he did was bad enough on the forums, he can also be banned from the game.

kwarner5
11-13-2005, 08:35 AM
well whatever it is it isnt letting me access graal when im a *deep breath* paying customer LOL
big words x_X

kwarner5
11-13-2005, 08:36 AM
besides u *****s all i did was call u a *****, *****

SayianOozaru
11-13-2005, 08:52 AM
whoa he called a mod a ***** and got bant from graal, don't tell me GK's staff has taken over the forums -_-

Lance
11-13-2005, 09:06 AM
whoa he called a mod a ***** and got bant from graal, don't tell me GK's staff has taken over the forums -_-

He inserted inappropriate material into his signature several times and broke quite a few rules there. I wouldn't be surprised if he was soon removed from the forums.

SayianOozaru
11-13-2005, 09:10 AM
he wasn't removed from the forums though, he was removed from the game (he can't get on his p2p acc because he's perm bant, but he can post on forums -_-) someone's abusing there rights -_-

Lance
11-13-2005, 09:14 AM
he wasn't removed from the forums though, he was removed from the game (he can't get on his p2p acc because he's perm bant, but he can post on forums -_-) someone's abusing there rights -_-

I just checked, that account is not banned in the game though?

Edit: He's even online. What the heck are you talking about?
http://img357.imageshack.us/img357/9291/kwarner5online2ss.png

SayianOozaru
11-13-2005, 09:23 AM
-_- o dui is gonna get it next time i see him...all today he was *****ing about his acc being bant because of something on the forums, and he isn't even bant >:O

bahamutstevetff
11-13-2005, 05:59 PM
ya you did...

Muroku
Brawler
BAHAMUTSTEVETFF!!!
Huwajux
Pip9999
Robert_H
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
jkool666
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555


i think that's everyone?
why am i on there in any case.

Damix2
11-13-2005, 07:00 PM
I just checked, that account is not banned in the game though?

Edit: He's even online. What the heck are you talking about?
http://img357.imageshack.us/img357/9291/kwarner5online2ss.png


Can we fix that?

:D

MisterMastermind
11-14-2005, 03:13 AM
ya you did...

Muroku
Brawler
IXI (don't no how to spell his acc name XP)
Huwajux
Pip9999
Robert_H
Stoned4Life
StormYs
dennis1410
jkool666
SuperSnoro
SayianOozaru ;)
Wind Master
Dante5555


i think that's everyone?

ass! >_< forgotted me... how dare you?!

Dreth
11-14-2005, 03:43 AM
ass! >_< forgotted me... how dare you?!
What're you complainin about? I've been in on The Alliance all four times, and i'm not on there =(

bahamutstevetff
11-14-2005, 08:22 AM
ass! >_< forgotted me... how dare you?!

forgotted O_O

icemaster
11-14-2005, 08:11 PM
forget me too lol, but idc really, didnt really do nethin for ta lol

Shadox
11-15-2005, 12:13 AM
why are we listing someones friends....it will (or has) lead to flaming and stuff about why a person should be added, You know who you are if your his friends, so you really don't need to be reconised

icemaster
11-15-2005, 12:35 AM
lol chill shadox, no1 said nethin about dissin ppl, theyr just sayin how they were in...re-livin good times

let em have their moments, play up some shaolin monks or somethin lol

juice188
11-15-2005, 04:29 AM
Im forgotten on a list of those who were in The Alliance yet the guild concept was originally mine, i was chatting to gambet about it and he made the name.
Z_z Gee thanks.