PDA

View Full Version : Back with a review


Neonight
06-21-2001, 03:46 AM
Well I've been busy so I haven't had a chance to post. Well I got another review. This time it's for Auroria


Pros: Nice-ish state on the upper right corner. Needs something to look like it's beling held inside a box though.
Great Deutche translation.
Some pretty nice gifs. (cons to this too)
Some pretty nice designs.
Lack of money. This is good and makes you play more.

Sadly, that's really all I saw good. I'll post about hearts when I get some. Well I have 1. I think that's all =/

Cons: Ack. When I walk into houses all I see is red.
The roads in the towns don't have grass on the sides, they have just dirt. Dirt with no dirt around it. =/
English translation is very bad I think. Some bad English in there and I think I've seen 2 "I's" capitalized. Ouch
Takes forever to read signs.
I've been into a few houses. All with warp rings.
Vivi's house looks like it's flooded. WTF?
If you use a warp ring, they will have spots where you warp. You completely miss where you are supposed to land. Bad links. Bad.
Not enough quests (The server just started so this really isn't a con)
About 200 player houses for sale. None filled.
Trees trees everywhere. Trees trees in your hair.... Ack
I saw a MP bar.... where do I get MP? MP bar yet no MP.
Didn't I see this quest on UnHoly Nation?

I'd fix up the signs and the links if I were staff with FTP and then the server'd be pretty good. Oh Nils. PLEASE take out some trees.

Neonight
06-21-2001, 03:55 AM
Another complaint. Nils.... you ever heard of


dontblock:drawoverplayer or drawunderplayer


??????

zell12
06-21-2001, 04:06 AM
Also, Nils...
In the Beach, there are gini's... thats not allowed...d'uh
It's only for p2p server's..... :p

zell12
06-21-2001, 04:07 AM
err.......*Gani's

CrazedMerlin
06-21-2001, 04:14 AM
AS LONG AS THEY ARE NOT COMPLEX GANIS THERE OK
EX:/ THERE ACTIONS CAN BE PERFORMED BY A NPC
BECAUSE
IT
=
LESS LAG
LESS LAG>YOU

zell12
06-21-2001, 04:17 AM
So does that mean like i can use gani's for say like a
Go-Cart... cause i need to know these things for my server,
thats being sent in to Geovanie Friday....

MoonAngel
06-21-2001, 04:21 AM
if the PW is free, then No, that go-cart gani would be a complex one, here is what Stefan announced:

Restrictions for free servers: Because we want players
to upgrade the accounts, we have put some limits on
free servers. This includes light effects (seteffect,
setcoloreffect etc.) and complex ganis. 'complex' means
ganis (animations) that are not default animations
and do more than just display an image. Things like
skip.gani are allowed, fishing.gani not.
Using the hat thing is not allowed.

Neonight
06-21-2001, 07:24 AM
:( that sucks lol. No offense Stefan but all you want is money? :-/

MoonAngel
06-21-2001, 12:36 PM
Stefan and Stéphanne getting money from players to keep graal servers online: GOOD

Graal being free meaning Stefan and Stéphanne need to FIND money to keep things up: BAD

SkooL
06-21-2001, 01:13 PM
Originally posted by Neonight
:( that sucks lol. No offense Stefan but all you want is money? :-/
We all have to make money somehow.

zell12
06-22-2001, 03:53 AM
Well, if you ask me, mowing the lawn is better.....lol

Well i think p2p is good and bad

Bad: We can't use go-carts on free servers

Good: more money for graal to keep it running and stuff...

BTW: those little waves are complex enough for me, does that

count......

Neonight
06-22-2001, 10:10 AM
:D I make money honestly without getting kids' parents to buy crap from me..... oh wait I work at EB World.... crap

supersaiyanboo2
06-22-2001, 04:22 PM
:/ so, when u tested auroria there were MANY bugs, cause i couldn't update levels lol :) sorry...I'm trying to fix EVERYTHING as fast as i can! And there aren't ganis on the beach, and yes i heard of drawover-underplayer lol :D

-=Nil$=- (Owner of Auroria)

bo0ey
06-22-2001, 05:00 PM
I AM NILS'S GAT!!!! LOOK AT MY GRAPHIC !!!!! I MADE IT ALL BY MESELF!

supersaiyanboo2
06-22-2001, 05:07 PM
no comment lol

Neonight
06-23-2001, 06:11 AM
then why the heck don't you make trees to draw over players? Like a million gif'd trees and it takes forever to walk in between all of them

grim_squeaker_x
06-23-2001, 07:18 PM
Originally posted by Neonight
then why the heck don't you make trees to draw over players? Like a million gif'd trees and it takes forever to walk in between all of them Heh:
if (playerenters) drawovertrees;
Which is an actual command too.

Yakuna2001
06-23-2001, 07:33 PM
Originally posted by grim_squeaker_x
Heh:
if (playerenters) drawovertrees;
Which is an actual command too.
it is?
wtf.......... someone needs to update the commands.txt to include all of these commands :)

toad1413
06-23-2001, 07:58 PM
Originally posted by Yakuna2001

it is?
wtf.......... someone needs to update the commands.txt to include all of these commands :)

Yeah... I never know that one.:eek: