PDA

View Full Version : LAT Admin! - Frolic


slp
06-10-2001, 05:16 AM
im looking for a good LAT to be a LAT Admin, please tell me who u think is verry good at levels that isnt hired or isnt busy!

sandin
06-10-2001, 09:31 AM
Hey i can do it , really
i wanna be Level Admin
or LAT Admin
please contact me
- Sandin

la-la-la
06-12-2001, 07:56 PM
theres this dude named Cracka4Life. hes admin on El he makes really good levels

Shard_IceFire
06-13-2001, 11:22 AM
Hey I wanna be an LAT!
I'm...pretty good at levels, I'm just kinda drained of thoughts of what to make levels of! If you tell me what to make, I'll jump right on it.
I'm gonna upload some level screenshots of what I made...

GraalWarrior2k1
06-13-2001, 10:59 PM
I make sick levels, pick me! =D

Brad0629
06-24-2001, 02:10 AM
Hey Im pretty good....i was co owner of Elven Lands...and have worked on almost all servers....also i can do basic scripts and can make pretty kool house deisgins on the outside...insides are easy also....

CrazedMerlin
06-24-2001, 02:11 AM
ANYONE CAN BE CO OWNER OF ELVEN LANDS.
GO THERE AND MASS YOUR NEW CO OWNER
THEY WONT EVEN KNOW DIFFERENT ALL OF A SUDDEN YOU HAVE LEVEL4 RC AND FTP.

btedji
06-26-2001, 03:48 AM
Elven Lands was doomed from the start

XilosTinsu
06-26-2001, 04:27 AM
Originally posted by CrazedMerlin
ANYONE CAN BE CO OWNER OF ELVEN LANDS.
GO THERE AND MASS YOUR NEW CO OWNER
THEY WONT EVEN KNOW DIFFERENT ALL OF A SUDDEN YOU HAVE LEVEL4 RC AND FTP. ROFLMAO True! I could be LAT Admin, I make hella cool levels.

mastervampire
07-03-2001, 12:55 PM
I made the only cool EL levels ever to exist, lol. Everyone remembers Tomin the mole town.... well not really, stoopid HEYhost deleted them when he redid all the levels and made them the crap that they are now.
~Oladahn~

SSmutz
07-05-2001, 04:20 AM
HAHAHAHAHA! This is hilarious. None of you could ever replace me.:p

Kaimetsu
07-05-2001, 10:51 PM
This is interesting. Somebody asks for level-makers and loads of people reply. Yet if somebody asks for a scripter...

*shrugs*

Maybe it's 'cos it's impossible to be delusioned with scripting. You know if you're good and if you're not because it's simply a matter of if you can do something or if you can't. There's no room for artistic judgements.

Or maybe scripters are just more l33t.

Slaktmaster
07-05-2001, 11:16 PM
Being a LAT Admin is not only about making good levels, right?
Its a lot of planning and coordinating your minions =P

SSmutz
07-05-2001, 11:27 PM
Originally posted by Kaimetsu
Or maybe scripters are just more l33t.
Haha. No.

SSmutz
07-05-2001, 11:29 PM
Originally posted by Slaktmaster
Being a LAT Admin is not only about making good levels, right?
Its a lot of planning and coordinating your minions =P When I was the LAT Admin, all I did was make levels and improve current ones. I also had to hire Lats. That's about it.

Slaktmaster
07-05-2001, 11:55 PM
Bleh. Okay then. :)

Kaimetsu
07-06-2001, 12:00 AM
Originally posted by SSmutz

Haha. No.

Your reasoning, sire?

mastervampire
07-06-2001, 01:36 AM
From what I've seen of PW's no one has any say in anything but the owner. They never seem to let anyone o anything but themselves. Hell, lol, I got hired on more than one PW after submitting example levels of my work, and yet, once I'm staff i ask what they want me to do..... "oh nothing, just wait"..... Heh, and you wonder why G3K is gone now. Xerphier Ditch killed that server because he would let no one but himself do any levels. And SL has cool levels, but once again, none of the LATS get to make any levels, staff is beginning to quit, and a server with good potential is going downhill because of a domineering Level Admin who thinks he's going to make every level himself.
~Oladahn~

KJS
07-06-2001, 01:59 AM
on frolic there is plenty to do...

right now we are working on a big project (and we will release it all at one time and take the server off of ****ruction)...

the lats can make detail and stuff...

TOT_GP1
07-09-2001, 12:16 PM
(shorty)
out of all i see who posted graalwarrior is the best that i know of hes pretty good and uses nice ganis on buildings sometimes.