PDA

View Full Version : Crime of the century.


omni-m00gle
10-22-2001, 03:49 AM
Read the following.

-Malak


--------
CorruptAndroid: Is this merlin?
RofltheMao: Is this God?
CorruptAndroid: nope
CorruptAndroid: Wetferret
CorruptAndroid: I was wondering if you could sell me any scripts.
RofltheMao: Okay.
CorruptAndroid: Money on NewMain
RofltheMao: okay.
RofltheMao: money up front, though.
RofltheMao: i can't trust anyone wanting my scripts.
RofltheMao: they are too godlike.
CorruptAndroid: Okay
CorruptAndroid: But what I really need is a job and something elts
RofltheMao: what is the else
CorruptAndroid: anything
CorruptAndroid: something to make a server cool
CorruptAndroid: lol
RofltheMao: rofl
RofltheMao: yeah thats funny
RofltheMao: okay like
CorruptAndroid: an event or something
RofltheMao: ill give you the script to make money that follows you.
RofltheMao: because thats leet.
CorruptAndroid: no
CorruptAndroid: lolo
CorruptAndroid: *lol
RofltheMao: you say like 100 and a gold gralat follows you around.
RofltheMao: and newbies will run after you.
CorruptAndroid: hmm
CorruptAndroid: I need something for *everyone*
CorruptAndroid: like an event
RofltheMao: what do you mean
CorruptAndroid: Well what kind of stuff have you made?
RofltheMao: what do you mean by an event
RofltheMao: how can i help you with scripts if you want an event
CorruptAndroid: brb
CorruptAndroid: Well do you have any status bars
RofltheMao: yes.
CorruptAndroid: Well I need that and a job
RofltheMao: what kind of job
CorruptAndroid: What do you have?
RofltheMao: What do you mean by a job?
CorruptAndroid: like a way to make money
RofltheMao: bomy oneer.
RofltheMao: actioneer*
RofltheMao: easiest way
RofltheMao: get some ****er to sell you a cheap bomy
RofltheMao: then sell it back for double to some other idiot
CorruptAndroid: no!
CorruptAndroid: I ment as in a job
CorruptAndroid: like bread bakeing
RofltheMao: oh
RofltheMao: oh right
RofltheMao: sure yeah i have that script
RofltheMao: ive got all the providence jobs scripts as well
CorruptAndroid: no
CorruptAndroid: hmm
CorruptAndroid: well do you have a job that is *un-released*?
RofltheMao: i have a *lot* that is unreleased
CorruptAndroid: What are they?
RofltheMao: i wont tell all
CorruptAndroid: Just some
RofltheMao: ill tell you one.
CorruptAndroid: okay
RofltheMao: we are making a job called the beast trainer.
RofltheMao: you train wild animals (i.e dragons)
RofltheMao: and you can make them do ****, if you want to keep them, or you can sell them in stores depending on rarity, etc
RofltheMao: sort of like pokemon
CorruptAndroid: Well I need 2 jobs for my server and a status bar! But I need all the stuff that are not on other servers
RofltheMao: new main might not get this though
RofltheMao: stefan doesnt really like it
RofltheMao: so you can have it
RofltheMao: just tell everyone you thought of it
CorruptAndroid: okay
CorruptAndroid: lol
CorruptAndroid: but I need to buy it
RofltheMao: how much are you willing to give.
CorruptAndroid: 700G
RofltheMao: hah.
RofltheMao: is that all?
RofltheMao: you can kiss my ass for 700g.
CorruptAndroid: Well give me a price
CorruptAndroid: REALLY!
RofltheMao: what do you have.
CorruptAndroid: lol
CorruptAndroid: 3367
CorruptAndroid: Cant i buy like a pack?
CorruptAndroid: *I
CorruptAndroid: 2 unrealesd jobs and a status bar (and a script for it)
RofltheMao: hmm
RofltheMao: ok deal.
RofltheMao: for all of the gralat.
CorruptAndroid: Well what jobs would I be getting
RofltheMao: well, the beast trainer for one
CorruptAndroid: okay
CorruptAndroid: and..?
RofltheMao: let me look in my archives for another good one
CorruptAndroid: okay
RofltheMao: hmm
RofltheMao: i have a mechanic
RofltheMao: you can make cars
RofltheMao: that actually drive
CorruptAndroid: hmm
CorruptAndroid: this is a sort of Mid Evil server
RofltheMao: okay
RofltheMao: then i have the carpenter
RofltheMao: can make sail boats
CorruptAndroid: I am trying to make it A LOT like zeld
CorruptAndroid: *zelda
CorruptAndroid: (The best game ever)
RofltheMao: oh i see, a *lot* like zelda eh
CorruptAndroid: BRB
RofltheMao: ok then the boat making would be cool
RofltheMao: ok
CorruptAndroid: hmm
RofltheMao: its quite awesome
RofltheMao: its like mining in some sense how you have to work for it
RofltheMao: then you sail the ship around like the pirate ships
CorruptAndroid: lol cool
CorruptAndroid: okay
CorruptAndroid: and what kind of status bar would I get?
RofltheMao: i've got shitloads
RofltheMao: ill put them all in
CorruptAndroid: well I dont know how to script a status bar
RofltheMao: it's in there
RofltheMao: ive zipped everything ill send you.
RofltheMao: what's your email
CorruptAndroid: [email protected]
RofltheMao: .com you mean
CorruptAndroid: WOOPS
CorruptAndroid: yeah
CorruptAndroid: lol
RofltheMao: rofl okay roflamao
CorruptAndroid: hehe
RofltheMao: ok
RofltheMao: im going to get on new main now
CorruptAndroid: okay same
RofltheMao: but on someone else's account so no one knows im doing this ****
RofltheMao: let me find a spare account
CorruptAndroid: meet me at the police station
RofltheMao: ok
CorruptAndroid: PM Wetferret Icefire when you get on
RofltheMao: okay
RofltheMao: still looking for my other accounts.
RofltheMao: idiots who left their passwords out in the open ROFLTHAMOOo
CorruptAndroid: WHO!
RofltheMao: none of your buisness. ;-)
CorruptAndroid: lol
RofltheMao: rowfle
CorruptAndroid: Monkey see monkey do
CorruptAndroid: hello?
RofltheMao: still looking man.
CorruptAndroid: okay and I only have 3126
RofltheMao: thats fine
CorruptAndroid: okay cool
CorruptAndroid: no scamming
RofltheMao: i wouldnt do that
RofltheMao: im not some newbie
CorruptAndroid: hehe
CorruptAndroid: Everyone knows you by how good you script
RofltheMao: ok got one
RofltheMao: yeah thats me HEE HEE
RofltheMao: ok, im on ZanderX
CorruptAndroid: He is cool
CorruptAndroid: well
CorruptAndroid: nah
CorruptAndroid: lol
RofltheMao: ah ****
RofltheMao: i accidently went to metris
CorruptAndroid: ??
RofltheMao: nothing
RofltheMao: ok coming
RofltheMao: im on
RofltheMao: and bnext to you
CorruptAndroid: Okay send E-Mail to
CorruptAndroid: [email protected]
CorruptAndroid: Send it
RofltheMao: i am
RofltheMao: im on a 56k right now
RofltheMao: will take a while to upload
CorruptAndroid: okay
RofltheMao: it's 4MB worth of ****
CorruptAndroid: Thanks man
RofltheMao: yep.
RofltheMao: almost done.
CorruptAndroid: cool
CorruptAndroid: Also
CorruptAndroid: if you can..
CorruptAndroid: could you add some class scripts lol
RofltheMao: too late now
CorruptAndroid: *wishes*
RofltheMao: ill send that another time
CorruptAndroid: okay cool
RofltheMao: okay, check your email.
----------

Dear Wetferret,

I AM NOT MERLIN YOU IDIOT HAHAHA THIS IS WHAT YOU GET FOR THINKING I AM TEH WIZAD, ALL YOUR FAKE MONEYS ARE BELONG TO ME. YOU WANT A SCRIPT?!?!? OK HERE YUO GO:

IF (PLASTERNETED && IS WETFERRET) {SAY2 LOOHAHAHHAHA THANKS A *LOT*}}}}}}}]]]]]]]]]

Dear everyone else,
Wetferret has just opened his email box, expecting loads of scripts for the price of 3126 gralats. Instead, he has found humility.

:)! THANK YOU HAVE S A DNICE DAY

lol woot btw i deleted all proofs lol woot

MALAK WINS, 32498237894 TO NOTHING

TrueHeaT
10-22-2001, 03:49 AM
haha

Antago
10-22-2001, 03:51 AM
Poor ferret.

DoragonKoden_RC6
10-22-2001, 03:54 AM
You evil, evil, EVIL guy. :megaeek:

wetferret1
10-22-2001, 03:55 AM
I was scammed.
Well I should have never belived him.
And I just lost 3126.
ANd why was that guy on Kamuii's account??
ARG!! I worked sience summer to get that money!
I really needed that stuff for my server but you know what!?!?!
**** THIS GAME!
<3 For Antago

ZanderX
10-22-2001, 03:55 AM
Haha, Malak, you're great.

Sp1
10-22-2001, 03:57 AM
(Griffyn)
ha ha, thats great

LilNiglet
10-22-2001, 03:58 AM
HAHAHAHAHHAHA i saw you online!

Providence_Admin1
10-22-2001, 03:59 AM
Malak, you are my pet sex. ;)

SSRobgeta
10-22-2001, 03:59 AM
He was suppose to buy scripts off of me! LoL

LilNiglet
10-22-2001, 04:00 AM
OMG Malak, I love you now. You made WetFerret leave. <3 for you.

omni-m00gle
10-22-2001, 04:01 AM
what i didnt not do anything you have no proofs woot lol

wetferret1
10-22-2001, 04:01 AM
AHAHHA Who said I was leaving?
That just made me play graal EVEN MORE!
Because now I have to earn all that money back!

Domini
10-22-2001, 04:02 AM
merlin:

jahahahas malak you rox

DELETE ALL PROOFS.

ZanderX
10-22-2001, 04:02 AM
Originally posted by Domini
merlin:

jahahahas malak you rox

DELETE ALL PROOFS.


ALL PROOFS ALREADY DELETED.

Domini
10-22-2001, 04:03 AM
merlin:

THUMBS UP DAWGS

Providence_Admin1
10-22-2001, 04:04 AM
Originally posted by ZanderX



ALL PROOFS ALREADY DELETED.

ICEHAWK IS NOT SMART :(

LilNiglet
10-22-2001, 04:05 AM
Originally posted by ZanderX



ALL PROOFS ALREADY DELETED.
cd\proofs
del *.*

Slaktmaster
10-22-2001, 04:05 AM
Well it was your own fault, ferret guy.
IF YOU ARE MAKING A SERVER YOU MAKE YOUR OWN SCRIPTS, *****.

Domini
10-22-2001, 04:05 AM
Originally posted by Providence_Admin1


ICEHAWK IS NOT SMART :( merlin:

tyne is not smart because he did not read "merlin:" :(

omni-m00gle
10-22-2001, 04:05 AM
hey ferret, when you get your money back do you want to buy some more scripts. i have a cool one that deletes all proofs when you use it!!!!!1111111

wetferret1
10-22-2001, 04:06 AM
I don't really care!
I would just like 1K only for hats.
Because graal2001 dose not have much to buy!
And I play just because Graal is fun!
Not because of some fake money!

Slaktmaster
10-22-2001, 04:06 AM
*.*

LilNiglet
10-22-2001, 04:08 AM
Originally posted by Slaktmaster
*.*
THERE IS NO SIZE 18273918273981723981723!!!!#!2312

Slaktmaster
10-22-2001, 04:10 AM
dangit >.<

omni-m00gle
10-22-2001, 04:11 AM
this is coming from the guy who, on the post about the WTC incident, said it was the worst day of his life because he lost x amount of gralats, and all these people died.

you are lord of grade 3 intelgents.

Domini
10-22-2001, 04:13 AM
merlin:

lord

wetferret1
10-22-2001, 04:14 AM
RAR!
lol

spi
10-22-2001, 04:14 AM
Smart.

You actually included the account name, didn't even bother to move the gralats, did you? Admittance makes it elligible for it to go corrected, too.

wetferret1
10-22-2001, 04:15 AM
Spi!
Can you do something!?!?

Sp1
10-22-2001, 04:16 AM
Originally posted by wetferret1
Spi!
Can you do something!?!?
(Griffyn)
IF he could, why would he want to?

wetferret1
10-22-2001, 04:17 AM
hehe

omni-m00gle
10-22-2001, 04:18 AM
Originally posted by spi
Smart.

You actually included the account name, didn't even bother to move the gralats, did you? Admittance makes it elligible for it to go corrected, too.

Actually, I'm ahead of you, sir smarts. I changed the gralats to an account name, and only my trustworthy friends know whose. Silly idiot, you think of me as someone as stupid as you. ;)

I'm always one step ahead.

Watch out, ****as.

Jesus wubs u.

spi
10-22-2001, 04:20 AM
Originally posted by wetferret1
Spi!
Can you do something!?!? laugh in your face; yes.

Sp1
10-22-2001, 04:20 AM
Originally posted by spi
laugh in your face; yes.
(Griffyn)
oh, i guess he could do something

spi
10-22-2001, 04:21 AM
oh well.

good job.

wetferret1
10-22-2001, 04:22 AM
hmm so what in the hell is going on? :D

Domini
10-22-2001, 04:25 AM
Originally posted by wetferret1
hmm so what in the hell is going on? :D
merlin:
game over!
there is no extra life at 60,000!
there is no pause button!

GAME OVER.

omni-m00gle
10-22-2001, 04:25 AM
Originally posted by spi
oh well.

good job.

thank you sir.

Originally posted by wetferret1
hmm so what in the hell is going on? :D

we're laughing at you, silly.

wetferret1
10-22-2001, 04:27 AM
*uses hack*
HAHAH I HAVE INFANT LIFE!

omni-m00gle
10-22-2001, 04:28 AM
Originally posted by wetferret1
*uses hack*
HAHAH I HAVE INFANT LIFE!

you do not seem to realise how stupid you are.

Domini
10-22-2001, 04:28 AM
Originally posted by omni-m00gle


you do not seem to realise how stupid you are. wizad:
this is true

wetferret1
10-22-2001, 04:31 AM
Originally posted by omni-m00gle


thank you sir.



we're laughing at you, silly.

Well I have to thank you!
You know why?
Because you just made me realize why I play this game!
And now I will play it because I like it! Not for braging rights!
(I hope you under stand what I am saying lol)
And I am laughing too!

Sp1
10-22-2001, 04:32 AM
Originally posted by wetferret1


Well I have to thank you!
You know why?
Because you just made me realize why I play this game!
And now I will play it because I like it! Not for braging rights!
(I hope you under stand what I am saying lol)
And I am laughing too!
(Griffyn)
<head explodes>

Psyker
10-22-2001, 04:33 AM
that was great. :D

Antago
10-22-2001, 04:35 AM
This is why the community of Graal is so powerless.
Who wants to give positions to people who support robbery?

omni-m00gle
10-22-2001, 04:36 AM
i originally had a post here about my girlfriend and how wetferret will never have one due to spending whole summers earning fake money, but i decided there was no need.

instead i give you boobs and asses.


( o )( o) (_|_)


( . )( . ) (_Y_)

omni-m00gle
10-22-2001, 04:39 AM
Originally posted by Antago
This is why the community of Graal is so powerless.
Who wants to give positions to people who support robbery?

i am sorry for the pain i have caused your poor little heart. go have sex with a dolphin.

TrueHeaT
10-22-2001, 04:41 AM
o m g malak's girlfriend is hot :(

TrueHeaT
10-22-2001, 04:42 AM
Originally posted by Antago
This is why the community of Graal is so powerless.
Who wants to give positions to people who support robbery?

graal robbery (unlike most graal jobs) requires imagination and skill.

Domini
10-22-2001, 04:42 AM
merlinz:
mlk post pictar of yuor garlfrend

omni-m00gle
10-22-2001, 04:45 AM
thank you sir trueheat. ;D

well, there wasn't much imagination or skill involved in my case. wetferret is just a *****.

i once stole 500 gralat from one of delteria's 32498732890473892470834783924 admins. i can't remember who. that almost involved skill. he dropped it for his little online girlfriend while she was afk, and i ran in on a horse and grabbed it. he chased me -- ON FOOT -- and i quite easily escaped, then returned with 500 gralat again saying i was sorry, when i actually just gave him 500 i took from another person caught in a PK fest just up the road.

that is almost skillful.

omni-m00gle
10-22-2001, 04:48 AM
i will not post bc kiddies will jax to her. ill im you.

_0AfTeRsHoCk0_
10-22-2001, 04:56 AM
Wetferret is an imfamous scammer, he got what was coming to him

Antago
10-22-2001, 05:05 AM
Originally posted by TrueHeaT


graal robbery (unlike most graal jobs) requires imagination and skill.

Taking Gralats in a scam is not robbery in Graal?
What imagination does that require?!

Antago
10-22-2001, 05:05 AM
Originally posted by omni-m00gle


i am sorry for the pain i have caused your poor little heart. go have sex with a dolphin.

But of course your poor little heart does not get scolded by TrueHeaT for saying that.

thotijn
10-22-2001, 05:08 AM
i can scam you all :o

Antago
10-22-2001, 05:09 AM
Originally posted by thotijn
i can scam you all :o

Dear God no :(

TrueHeaT
10-22-2001, 05:13 AM
Originally posted by Antago


Taking Gralats in a scam is not robbery in Graal?
What imagination does that require?!

the imagination to convince someone to pay you!

Antago
10-22-2001, 05:14 AM
That is a "devision"; not imagination.

TrueHeaT
10-22-2001, 05:16 AM
whatever. more fun than mining.

Antago
10-22-2001, 05:17 AM
And you sir are more confusing than Anthrax mail.

BruceLee2000
10-22-2001, 05:31 AM
tony: NON ITS ROLEPLAYING!$

Antago
10-22-2001, 05:37 AM
Originally posted by BruceLee2000
tony: NON ITS ROLEPLAYING!$

[email protected]#%[email protected] [email protected][email protected]@@$$!
http://antago.virtualave.net/reply.gif

ZanderX
10-22-2001, 05:52 AM
Originally posted by Antago


[email protected]#%[email protected] [email protected][email protected]@@$$!
http://antago.virtualave.net/reply.gif



Ahahahahaha. "[email protected]"...oh man. :)

Lyndzey
10-22-2001, 06:39 AM
Haha...this thread made me laugh ;)

thotijn
10-22-2001, 06:40 AM
Originally posted by Lyndzey
Haha...this thread made me laugh ;)


what means wts? :confused:

TrueHeaT
10-22-2001, 06:42 AM
Originally posted by thotijn



what means wts? :confused:

what the ****.

and your sig is awful big..